Cercar en aquest blog

dimecres, 18 de setembre de 2013

Arranquem motors de nou!!

Fa uns quants anys... per ser exactesquasi tres... vaig encetar aquest blog per un taller de lectura que vaig realitzar i quan vaig finalitzar el blog es va quedar creat i sense vida, sempre he pensat quants blogs com aquest hi hauran per el ciberespai? moltíssims de segur! i sempre m'ha quedat l'espineta de poder d'ur un blog endavant, soc fidel seguidora de molts blogs i en consulte molts altres, i pense perque no jo?

Bo, doncs m'he decidit a portar-ne un endavant! i perquè crear-ne un de nou quan aquest ja el tinc creat? quan baix aquest nom estic en molts altres com a seguidora? no paga la pena fer-ne un altre nou, no cal que aquest es quede mort per el ciberespai! la meva fada particular no m'ho permetria!

No sé que és el que escriure, no sé exactament a que el dedicaré, però a veure si puc fer-lo correr de nou. M'interesen moltes coses, la lectura, l'ensenyança ,la cuina, la memòria i la història però en aquesta etapa de la meva vida quan acabe de ser mare el que més m'interesa és el món de la infantesa i la criança, la Criança en respete i amor i el món dels drapets de les xiquetes! Pense que ho tinc prou clar! si no m'equivoque crec que estarà encaminat a la meva maternitat i la meva família.

Veure'm que és el que passa!!!

Arreveure!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada